STRÁNKY KNIŽNÍ SÉRIE MEČ A...

STRÁNKY KNIŽNÍ SÉRIE MEČ A...
Informace o knížkách

pátek 23. listopadu 2012

VYHRAJ E-BOOK IRAMI !




Mám příležitost a chuť udělat někomu, byť třeba malou, radost v čase vánočním. Jak? Mezi těmi, kdo se zaregistrují u mě na blogu do 20.12.2012 má jedna osoba možnost získat voucher/kód k volnému stažení Irami v angličtině. Platí i pro již zaregistrované J. Takže chcete-li si jen tak počíst nebo si pocvičit angličtinu, neváhejte, i když času je ještě dost J. Registrace je z důvodu možnosti zaslání soukromé zprávy v případě výhry.
PS: Kdyby někdo tápal ohledně registrace, stačí kliknout na „připojte se“ nad již stávajícími členy v levém postranním sloupci J



Zdroj fotografie: Autorka blogu

3 komentáře:

  1. Kdyby někdo tápal ohledně registrace, stačí klepnout na připojte se nad již stávajícími členy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. dík za tento kometář :-) bylo mi trapné ptát se, protože moje IQ opravdu poslední dobou nezažívá zrovna zlatý věk :-) tak snad jsem to uchopila správně ;-)

    Výhry- to je další veselá kapitola mého života- pojednám na blogu :-) Zrovna v září jsem jednu hlavní obdržela ;-)

    OdpovědětVymazat