STRÁNKY KNIŽNÍ SÉRIE MEČ A...

STRÁNKY KNIŽNÍ SÉRIE MEČ A...
Informace o knížkách

pátek 15. února 2013

ČTENÍ NA VÍKEND: RUSKÁ KLASIKA I

Vždycky jsem ruskou klasickou literaturu měla ráda. Nevadí mi obšírné popisy krajin, událostí ani duševního rozpoložení hrdinů ani nezbytná ruská "chandra". Takže mi přišlo logické v prvním "klasickoliterárním" okénku nahlédnout právě sem. A kdo jiný pro začátek, než Puškin. Jako obvykle dvě díla téhož autora, jedna v češtině, druhá v angličtině. Česky dílo méně známé - Cesta do Arzrumu, anglicky klasika nejklasičtější - Eugene Oneguine

Příjemné čtení!



Zdroj fotografie: pixmac.cz

4 komentáře:

  1. Puškin je moje páka, vždycky mě tahá z nejhoršího, jeho básně mám na nočním stolku jako první pomoc. A vůbec, ruskou literaturu můžu také, ve velkém. Takže děkuji za připomenutí a asi si o víkendu užiji právě tu chandru. Hezký víkend přeji

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to jsi mi padla do noty :-). I když já teda ujíždím na Dostojevském :-). A nebýt toho, že jsem si donesla z knihovny Zolova Zabijáka, padla bych o víkendu na kanape s ruskou klasikou. Tož tentokrát s francouzským naturalismem :-). A s ruským realismem a velmi pravděpodobně ve společnosti R.R. Raskolnikova až ten víkend příští.

    I.

    OdpovědětVymazat
  3. Ruská duše. Ach. :-) Moje srdeční záležitost, miluju ruskou klasiku, od Puškina po Nabokova.

    OdpovědětVymazat
  4. A mne těší, že nalézám další spřízněné duše :-)

    OdpovědětVymazat