STRÁNKY KNIŽNÍ SÉRIE MEČ A...

STRÁNKY KNIŽNÍ SÉRIE MEČ A...
Informace o knížkách

pondělí 22. září 2014

HLAVNĚ NEPLÁNOVAT

Už bych to měla dávno vědět. Jakmile budu mít krásně naplánováno, kdy má kde a kdo být, kolik stránek musím denně napsat, abych ve finiši nepropadala panice... někde se něco zadrhne a je po dokonalé organizaci... Může to být cokoli - od těhotenství přes "někdo musí konečně sehnat někoho na opravu pračky" po obyčejnou rýmu...
Tentokrát jsme začali zánětem nosohltanu u nejstarší dcery a s podezřením na mononukleózu u prostředního. Takže místo intenzivních hodin psaní prokládaných skvěle naplánováným převážením všech tří kousků na kroužku, ke kamarádům nebo do knihovny pro děsně nutnou knihu... nastalo rozdávání čajíčků, prášků na teplotu, ježdění na infekční na penicilinové injekce (zítra tedy snad poslední a definitivní serologické výsledky, i když všichni máme dávno jasno, že to mononukleóza je), vaření diety ( přemlouvání k pozření uvařeného).
A když už vypadají lépe oba marodi, samozřejmě jsem nějakou tu virózu chytla i já. Samozřejmě se projevila ve chvíli, kdy jsem upravovala španělský překlad, který prostě musel být hotový a odeslaný dneska (ano, také jsem se poučila, že příště si vlastní text přeložím sama, zabere mi to méně času než opravovat cosi, co se původnímu příběhu ani nepodobá). Když ho nepošlu, jsou další pracovní schůzky naplánované na příští týden v Madridu, jaksi bezpředmětné... O tom, že naplánovaná denní dávka normostran se poněkud vymkla kontrole, ani nemluvím...

Teď se tedy prudce léčím a už po nevímkolikáté si slibuji, že už nikdy nebudu nic přesně plánovat. Něco mi ale našeptává, že stejně budu... a nejspíš to zase poslouží jako dobrý základ k čiročiré improvizaci J

           Zátiší s poznámkami...

...a tady už čistý text...

1 komentář:

  1. Jindřiško, prosím vás, mohla byste mi na můj mail poslat ten váš? lucie.smich@seznam.cz

    OdpovědětVymazat