STRÁNKY KNIŽNÍ SÉRIE MEČ A...

STRÁNKY KNIŽNÍ SÉRIE MEČ A...
Informace o knížkách

neděle 26. října 2014

ZÓNY

Často teď narážím na články o tom, že v různé části domácnosti by měly být rozdělené do různých zón, které mi následně usnadní úklid... Budu-li vůbec muset uklízet, když budu mít tak krásně ohraničené zóny... od té s věcmi na pečení až po tu s ponožkami, které čekají na znovunalezení své kolegyně do páru...

Už dávno jsem zjistila, že v tomto směru jsem naprosto beznadějný případ. Poctivě jsem se snažila, ale rozškatulkování nedokážu udržet ani s pomocí FlyLady ani s pomocí článku na Seznamu... Obvykle se u nás všechno aspoň trošku prolíná, ale nakonec i já jsem zjistila, že zóny máme... i když vzniklé zcela spontánně a často jako následek toho, kde kdo zrovna na čem pracoval... A máme dokonce i jednu nedotknutelnou – tu s porcelánovými figurkami pod dědovi a babičce – zbylé se nepochybně po čase zase přelijí jinam J

 Zona pro překážková pro krokodýla

 Zóna psací/čtecí s kočkou

 Zóna psací/čtecí bez kočky

 Nedotknutelná s figurkami...


...a soškami...

1 komentář:

  1. Ovšem ta kočka, když už si dovolila vlézt do nepatřičné zóny, chová se v ní nesmírně inteligentně :D (měli jsme kdysi úplně stejnou a byla to skvělá kočka - chytrá, šikovná, milá.... Jednoho dne zmizela, doufám že to není ta naše;) ).
    Pimpa

    OdpovědětVymazat