STRÁNKY KNIŽNÍ SÉRIE MEČ A...

STRÁNKY KNIŽNÍ SÉRIE MEČ A...
Informace o knížkách

pátek 6. března 2015

BAVÍ MĚ TO! CO CHTÍT VÍC?

Před několika lety jsem si už dramaturgování vyzkoušela. Na zábavném pořadu, kdy se do každého dílu zval jeden host a moje práce byla hlavně o přípravě rozhovoru a dalších potřebných materiálů. Potom samozřejmě nějaký čas strávený na natáčení, ve střižně a na schvalovačkách. Dílů nebylo mnoho, ale i tak jsem měla pocit, že práce je to víc než dost.
Před několika měsíci jsem jako dramaturg naskočila do seriálového kolosu. Na stolku v obýváku mi postupně narůstají další a další hromady scénářů a dokud neskončíme, tak tam prostě budou. Protože někdy se v papírech hledá líp než v počítači... Protože na schvalovačkách se také lépe sedí s vytištěným scénářem – a hlavně VÍM, že je to ta poslední verze a nebudu v počítači omylem koukat do jiné a než mi to dojde prožít několik kolapsových minut, že se všechno natočilo špatně J

Občas sice mívám pocit, že číst současně díl 73 jako scénosled, poznámkovat hotový scénář 69, kontrolovat před odesláním čtyři předchozí, schvalovat už natočenou ještě předcházející čtyřku a neustále nakukovat do libovolných starších či novějších dílů, ve mně vyvolává lehce schizofrenní stavy – četla jsem to, viděla jsem to, točí se to (případně záludná pochybnost – nemluvilo se o tomhle UŽ v minulé sezóně?)... ale pořád mě to baví. I když se mi posledních pár měsíců špatně plánují víkendy a i běžné akce s dětmi vypočítávám na minuty, abych stíhala... Pořád ale nad vším převažuje ono BAVÍ... J


Žádné komentáře:

Okomentovat